Terugbetalingsbeleid

We hanteren een retourbeleid van 60 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 60 dagen de tijd hebt om een retour naar ons terug te sturen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook de bon of het aankoopbewijs nodig.

Je kunt het pakket retourneren middels de retoursticker die bijgevoegd is in het pakket. Volg de instructies die op de pakbon vermeld staan.

Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via Service@roosensteinwolke.com

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@roosensteinwolke.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Omruilen

Wil je een product ruilen voor een andere kleur of maat, of een product dat in prijs gelijk of lager is dan het product dat u heeft besteld, dan kun je dit aangeven op het retourformulier. Je hoeft dan verder niks te doen.

Wil je het artikel omruilen voor een artikel van een hogere prijs, bestel dit artikel dan in onze webshop. We storten bij binnenkomst van de retour het geld van het teruggekomen product terug.

Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen 7 dagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode.

Wanneer je een deel van de bestelling retourneert krijgt je het geretourneerde product gecrediteerd. Indien de volledige order wordt geretourneerd, wordt er €6,50 retourkosten in rekening gebracht.

Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort. 
Neem contact met ons op via Service@roosensteinwolke.com of via +31515-745637 als het meer dan 7 dagen geleden is dat we je retour hebben ontvangen.

 


×