Reparaties

Onze coupeuse kan ontzettend veel! Om zo lang mogelijk plezier te hebben van jouw favoriete items, kunnen we in veel gevallen een defect aan het product onzichtbaar, of indien gewenst, zichtbaar, repareren, bijvoorbeeld met een contraststiksel. Hieronder lees je wat we allemaal kunnen doen en welke kosten daaraan verbonden zijn.

Let op: voor sommige reparaties raden we aan om de lokale kleermaker te benaderen. Die kan dit net zo goed, en dat scheelt heen en weer sturen.

Verzending: Voor het heen-en-weer sturen rekenen we de op dat moment geldende verzendkosten. Op dit moment is dat €7,50, dus rekenen wij €15,-.

Reparaties: Alle hieronder genoemde prijzen zijn indicatief op basis van de tijd die onze coupeuse besteed aan de producten. Het kan dus zo zijn dat de uiteindelijke prijs afwijkt van het hieronder genoemde. Dit gebeurt uiteraard altijd in overleg!

Pilling: Gratis, we rekenen alleen de verzendkosten. Je zou ook kunnen kiezen om zelf een ontpiller aan te schaffen.

Kapotte naden: Dit is een reparatie die iedere kleermaker kan uitvoeren. We raden dus aan om dit lokaal te laten maken. Houdt rekening met ongeveer €10,- als wij het moeten doen.

Gaatjes: Hangt een beetje af van de omvang van het gat, maar houdt rekening met €10,- tot €20,-. De gaatjes worden gestopt met de kleur van het artikel, of een contrastkleur.

Versleten elleboog: Ook dit is een reparatie die veel lokale kleermakers kunnen uitvoeren. Houdt rekening met €25,- als wij het moeten doen.

Versleten boorden: Hierbij ligt het aan de grootte van het defect. Kleine reparaties kunnen wij voor €10,- uitvoeren. Mocht het een ingrijpende reparatie zijn, houdt dan rekening met €20,- tot €35,-.

Kapotte rits: Soms kunnen we de rits zelf nog repareren. Hiervoor rekenen we doorgaans alleen de verzendkosten. Mochten we de rits moeten vervangen. Houd dan rekening met €30,- voor een trui & €40,- voor een vest.

Aanmelden

Een defect artikel bij ons aanmelden werkt als volgt:

  • Stuur een mail naar service@roosensteinwolke.com
  • Vermeld in je mail de klacht & stuur een foto mee.
  • We laten je weten wat de verwachte reparatiekosten zullen bedragen.
  • Na jouw akkoord krijg je van ons een retourlabel voor het opsturen van het artikel.
  • Was het product volgens de wasvoorschriften* en stuur het naar ons op.
  • We streven er naar om je artikel een week na binnenkomst weer naar te terug te kunnen sturen.

*Belangrijk:

We nemen alleen gewassen producten aan. Is een product niet gewassen voordat het naar ons toe is gestuurd, dan nemen we het product niet aan. We rekenen hiervoor wel de verzendkosten.

×