Bestellen, retouren & klachten

Betaalmethodes

Betalen in onze webshop kan veilig en eenvoudig met:

Internationaal

Paypal

Klarna betaal later 

Nederland

België

Verzenden

Na ontvangst van de bestelling en akkoord van de betaling, zullen wij de bestelling verwerken. We streven ernaar om bestellingen geplaatst voor 15:00 uur op werkdagen, dezelfde dag aan te bieden bij onze pakketbezorger van DHL. Deze bezorgt doorgaans een pakket de volgende bezorgdag op het aangeven afleveradres.

Als we de bestelling verstuurd hebben ontvangt u een e-mail met de track&trace code om de bestelling  te kunnen volgen. Wij verzenden aan de volgende landen: Nederland, Duitsland, Luxemburg, Ierland, Zweden, Frankrijk & Denemarken.

  • Binnen Nederland verzenden wij gratis vanaf €50,-
  • Bij bestellingen vanuit België, Duitsland en Luxemburg verzenden wij gratis vanaf €99,-
  • Voor Ierland, Zweden, Frankrijk en Denemarken verzenden wij gratis vanaf €149,-

Circulaire pakketten

De pakketten die wij gebruiken zijn zo klein mogelijk om zoveel mogelijk ruimte te besparen voor de pakketberzorger. Daarnaast zijn al onze zendingen plasticvrij en van 100% gerecycled en recyclebaar papier/karton. Gooi de restanten van de zending dus gewoon bij het oud papier en help ons om onze logistiek elke dag een beetje duurzamer te maken!

Retourneren

Retour aanmelden

Meld u retour aan via DEZE LINK.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Wanneer u de volledige order retourneert, dan krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

U kunt is bestelling kosteloos omruilen!

Wilt u uw geld terug? Wanneer de order deels wordt retourneert blijven de initiële verzendkosten staan. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening en bedragen €5,95. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via service@roosensteinwolke.com. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Houdt er rekening mee dat het risico voor het versturen van het pakket bij de verzender ligt, bij een retourzending is dit de consument. Zorg ervoor dat het pakket goed is verpakt om beschadiging te voorkomen. In het geval het product toch beschadigd of verloren raakt tijdens het verzenden, dan is de consument hiervoor zelf aansprakelijk.

In goede orde betekent:

  • Het product is alleen gepast, niet gedragen
  • Het product is gewassen
  • Het product bevat geen defecten, tenzij gemeld
  • Alle kaartjes en labels zitten in originele staat aan het product

Uiteraard geldt bovenstaande alleen voor correct geleverde orders. In het geval van een defect of verkeerd verzonden product nemen wij in alle gevallen de verzend- & retourkosten voor onze rekening. U kunt deze optie selecteren in de retourportal. U krijgt dan binnen 24 uur uw verzendetiket in de mail gestuurd.

Omruilen

Wilt u een product ruilen voor een andere kleur of maat, of een product dat in prijs gelijk of lager is dan het product dat u heeft besteld, dan kunt u dit in de retourportal aangeven. U hoeft dan verder niks te doen.

Wilt u  het artikel omruilen voor een artikel van een hogere prijs, bestel dit artikel dan in onze webshop. We storten bij binnenkomst van de retour het geld van het terug gekomen product aan u terug.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@roosensteinwolke.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.